Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin – Vadim Chechelnytskyi
Vadim Chechelnytskyi
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Marketing research of lactose-free foods
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjištění současné situace na trhu bezlaktózových potravin v České republice. Ve své práci se snažím zmapovat nabídky bezlaktózového mléka ve vybraných obchodech a e-shopech, k tomu zjistit spokojenost spotřebitelů s aktuální nabídkou bezlaktózových mlék z hlediska sortimentní šíře, ceny a dostupnosti. Práce začíná teoretickým úvodem do oblasti marketingu, konkrétně marketingového …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to find out the current situation on the market of lactose-free food in the Czech Republic. In my thesis I try to map the offers of lactose-free milk in selected shops and e-shops, to find out the satisfaction of consumers with the current offer of lactose-free milk in terms of assortment width, price and availability. The thesis begins with a theoretical introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHECHELNYTSKYI, Vadim. \textit{Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5o0qyy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights