Přítomnost a naplňování kompetencí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v programu "Aby malé bylo velké" – Hana Jarošová
Hana Jarošová
Diplomová práce
Přítomnost a naplňování kompetencí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v programu "Aby malé bylo velké"
Presence and Implementation of Key Competencies of Framework Educational Program To small becomes the large?
Anotace:
Tato práce je výzkumným šetřením v oblasti předškolního vzdělávání a je vzhledem k svému zaměření na inovativní pedagogický směr pro tuto oblast přínosem. Potvrzuje vhodnost aplikace programu Aby malé bylo velké v našich vzdělávacích podmínkách. Těm, kdo by s programem chtěli pracovat, přináší základní vhled do principů a zásad Celistvé na smysl zaměřené pedagogiky Franze Ketta. Může být také obohacující …víceAbstract:
This work is my research on pre-primary education and may be in this area due to its focus on innovative pedagogical direction beneficial. It confirms the suitability of an application program ?To small becomes the large? in our educational environments. Those who would like to work with the program, provides basic insight into the principles and essential points holistic to the sense-oriented pedagogy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Muroňová
- Oponent: Hana Poislová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROŠOVÁ, Hana. \textit{Přítomnost a naplňování kompetencí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v programu ''Aby malé bylo velké''}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5o6ae0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Cyrilometodějská teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teologie / Křesťanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Staff and Management Language Competencies in Hospitality Establishments
Hanna Antsipenka -
Competencies and Qualifications of Management and Staff at Tourism and Hospitality Establishments
Ekaterina Niklyaeva -
Knowledge, Skills, Personal Qualities and Competencies Appropriate for the Performance of the Auditing Profession
Wanzhi Han
Název
Vložil
Vloženo
Práva