Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4 – Ondřej Plíva
Ondřej Plíva
Bakalářská práce
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Development a new game aplication for virtual reality using Unreal Engine 4
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh a vývoj hry ve vývojovém prostředí Unreal Engine 4 (UE4) na novou platformu virtuální reality (VR) za použití vizuálního programovacího jazyka Blueprints (BPS).Práce je určena mírně pokročilým vývojářům a programátorům zaměřených zejména na vývoj herních aplikací. Může také sloužit jako podklad pro vývoj neherních aplikací, jako jsou například vizualizace architektury …víceAbstract:
The main topic of this thesis is designing and developing a game in the game engine Unreal Engine 4 (UE4) for a new platform of virtual reality (VR) using Blueprints (BPS), a visual programming language. The thesis is primarily for intermediate and moderately experienced developers and programmers, particularly for a game application development and programming. Also, the thesis can be used as a support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73204
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Lucie Böhmová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73204
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design and Implementation of a Cross-Platform Mobile Application for Location-Based Caution
Peter Jaško -
Design and implementation of a computational pipeline for the detection of CACTA DNA transposons in plant genomes
Jakub Ratajík -
Design and implementation of the data-provenance subsystem for the AFoLab platform
Michal Salášek -
Analysis, design and implementation of fulltext search in CMS WordPress
Dominik Adam -
Návrh a implementace etického kodexu v podniku působící v odvětví Stravování a pohostinství
Markéta Čiperová -
Návrh a implementace vybrané časti ERP systému NetSuite pro společnosti v České republice a na Slovensku
Mikuláš Kanďár -
Návrh a implementace připojení zařízení IoT a sítě Eduroam
Antonín Svitáček -
Návrh a implementace reportingového a predikčního řešení pohledávek a dobropisů pro obchodní společnost
Karolína Kochová