Ondřej Plíva

Bachelor's thesis

Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4

Development a new game aplication for virtual reality using Unreal Engine 4
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je návrh a vývoj hry ve vývojovém prostředí Unreal Engine 4 (UE4) na novou platformu virtuální reality (VR) za použití vizuálního programovacího jazyka Blueprints (BPS).Práce je určena mírně pokročilým vývojářům a programátorům zaměřených zejména na vývoj herních aplikací. Může také sloužit jako podklad pro vývoj neherních aplikací, jako jsou například vizualizace architektury …more
Abstract:
The main topic of this thesis is designing and developing a game in the game engine Unreal Engine 4 (UE4) for a new platform of virtual reality (VR) using Blueprints (BPS), a visual programming language. The thesis is primarily for intermediate and moderately experienced developers and programmers, particularly for a game application development and programming. Also, the thesis can be used as a support …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: Antonín Pavlíček
  • Reader: Lucie Böhmová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73204