Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4 – Ondřej Plíva
Ondřej Plíva
Bachelor's thesis
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Development a new game aplication for virtual reality using Unreal Engine 4
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je návrh a vývoj hry ve vývojovém prostředí Unreal Engine 4 (UE4) na novou platformu virtuální reality (VR) za použití vizuálního programovacího jazyka Blueprints (BPS).Práce je určena mírně pokročilým vývojářům a programátorům zaměřených zejména na vývoj herních aplikací. Může také sloužit jako podklad pro vývoj neherních aplikací, jako jsou například vizualizace architektury …moreAbstract:
The main topic of this thesis is designing and developing a game in the game engine Unreal Engine 4 (UE4) for a new platform of virtual reality (VR) using Blueprints (BPS), a visual programming language. The thesis is primarily for intermediate and moderately experienced developers and programmers, particularly for a game application development and programming. Also, the thesis can be used as a support …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73204
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Lucie Böhmová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73204
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Analysis, design and implementation of fulltext search in CMS WordPress
Dominik Adam -
Design and implementation of a computational pipeline for the detection of CACTA DNA transposons in plant genomes
Jakub Ratajík -
Design and implementation of the data-provenance subsystem for the AFoLab platform
Michal Salášek -
Design and implementation of mHealth application backend
Samuel Tóth -
Design and Implementation of a Cross-Platform Mobile Application for Location-Based Caution
Peter Jaško -
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
Návrh a implementace etického kodexu v podniku působící v odvětví Stravování a pohostinství
Markéta Čiperová -
Návrh a implementace vybrané časti ERP systému NetSuite pro společnosti v České republice a na Slovensku
Mikuláš Kanďár