Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum – Eva Jakubcová
Eva Jakubcová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Marketing strategy of travel agency Sportcentrum
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii a analýzu cestovní agentury Sportcentrum sídlící v Jičíně. V práci jsou popsány zásadní pojmy marketingu, jako je například marketingový mix či SWOT analýza, a rovněž i pojmy z oblasti cestovního ruchu, což je například výklad pojmu cestovní agentura. Postupy jsou následně implementovány na případu cestovní agentury Sportcentrum a jimi nabízených …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy and analysis of travel agency Sportcentrum, which is based in Jičín. It describes the basic concepts of marketing, such as marketing mix or SWOT analysis. It also deals with concepts in the field of tourism, for example the concept of travel agency. Implementation includes characteristic of the travel agency Sportcentrum and offered services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB13242
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2021
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKUBCOVÁ, Eva. \textit{Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5o9r6l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu
Lukáš Městka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
15/9/2021
Kohout, J.
15/9/2021