Bc. Ondřej ZVOLSKÝ

Master's thesis

Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje

Football club FC Slovan Liberec webpage communication optimalization
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou tvorby nových webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec. V teoretické části jsou shrnuta specifika internetu jako komunikačního média. Je zde uvedena i typologie jeho uživatelů a informace o tom, jak se sdružují do on-line komunit. Následuje souhrn nástrojů, které mohou sloužit právě jako podpora života komunity a jejího vztahu ke značce. V praktické části …more
Abstract:
The thesis deals with creating of a new webpage of a football club FC Slovan Liberec. In the theoretical part, there is a specification of internet as a communication medium. It also contains typology of its user and information on community building. There is also a summary of various community building tools which can be used in brand building, as well. In the practical part, there is an analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier: 18438

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZVOLSKÝ, Ondřej. Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications