Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje – Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Bc. Ondřej ZVOLSKÝ
Master's thesis
Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje
Football club FC Slovan Liberec webpage communication optimalization
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou tvorby nových webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec. V teoretické části jsou shrnuta specifika internetu jako komunikačního média. Je zde uvedena i typologie jeho uživatelů a informace o tom, jak se sdružují do on-line komunit. Následuje souhrn nástrojů, které mohou sloužit právě jako podpora života komunity a jejího vztahu ke značce. V praktické části …moreAbstract:
The thesis deals with creating of a new webpage of a football club FC Slovan Liberec. In the theoretical part, there is a specification of internet as a communication medium. It also contains typology of its user and information on community building. There is also a summary of various community building tools which can be used in brand building, as well. In the practical part, there is an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
18438
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVOLSKÝ, Ondřej. \textit{Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5ojlsn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVOLSKÝ, Ondřej. Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikace a typologie člověka
Lucie Trlifajova -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v ČR z pohledu typologie MBTI
Daniela Řežábková -
Komunikace a typologie člověka
Jana Holíková -
Komunikace a typologie člověka
Barbora Barešová -
Komunikace a typologie člověka
Alena Pitašová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Bareš