Adéla Lajczyková

Bakalářská práce

Využití PR v rámci interní komunikace firmy

PR in Internal Corporate Communication
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti public relations a interní komunikace. A zaměřuje se na jednotlivé nástroje PR. Praktická část práce vychází z teoretických poznatků a zaměřuje se na analýzu nástrojů PR ve vybrané společnosti. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav interní komunikace a zhodnotit PR aktivity firmy. V dotazníkovém šetření zjistit, jak …více
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis describes the basic definition of terms from public relations. And focuses on public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge and focuses on the analysis of the public relations tools that are used in the company. The aim of the work is to describe the current situation of internal communication and evaluate individual PR …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lajczyková, Adéla. Využití PR v rámci interní komunikace firmy. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace