Kristýna Hoesová
Bakalářská práce
Marketing ve zdravotnictví
Marketing in Health Care (Servis)
Anotace:
Práce se zabývá marketingem z obecného pohledu, tak jak je popisován v odborné literatuře. Z větší části je práce zaměřena na marketing ve zdravotnictví. Marketing ve zdravotnictví má omezenější rámec než je tomu v jiných oborech lidské činnosti. Cílem této práce je popsat marketingové projekty Fakultní nemocnice Olomouc, zjistit co všechno dělá FN Olomouc pro spokojenost svých klientů, zjistit jak …víceAbstract:
The work deals with marketing in general terms, as described in the literature. Most of this work is focused on marketing in health care. Marketing in the health sector is limited framework than those in other fields of human activity. The aim of this paper is to describe the marketing projects of the Faculty Hospital in Olomouc, find out what makes the University Hospital in Olomouc, the satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Doc. MUDr. Václav RÝZNAR, CSc., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hoesová, Kristýna. Marketing ve zdravotnictví. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama ve zdravotnictví
Jana Štamcová -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP
Název
Vložil
Vloženo
Práva