Petr HELSNER

Bakalářská práce

Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.

Selection and analysis of SM-KOSPOL, s. r. o. `s target groups of customers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace a analýza cílových skupin odběratelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část, přičemž poznatky získané v teoretické části jsou využity v části analytické pro doporučení řešení současné situace ve firmě SM-KOSPOL, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace z oblasti cíleného marketingu, tedy segmentace trhu, tržního zacílení a umístění …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the identification and analysis of target groups of potential customers. This thesis is divided into theoretical and applied part. The obtained information from theoretical part are used for making recommendations how to solve the current situation at the firm SM-KOSPOL, s. r. o. The theoretical part contains information concerning target marketing, segmentation, market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17892

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HELSNER, Petr. Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe