Pohádka jako cesta k rozvoji dítěte předškolního věku – Nikola DVOŘÁKOVÁ
Nikola DVOŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Pohádka jako cesta k rozvoji dítěte předškolního věku
A fairy tale as means to preschool child development
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na práci s autorskou pohádkou s dětmi předškolního věku v prostředí mateřské školy. Teoretická část obsahuje celkem tři základní kapitoly. První kapitola seznamuje s charakteristikou, historickým vývojem a základním rozdělením pohádek. Shrnuje funkci pohádky v předškolním vzdělávání a zabývá se jazykovým stylem pohádkových příběhů. Druhá kapitola pohlíží na pohádku jako …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on working with an authored fairy tale with preschool children in a kindergarten environment. The theoretical part contains three basic chapters. The first chapter introduces the characteristics, historical development and basic classification of fairy tales. It summarizes the function of fairy tales in preschool education and discusses the language style of fairy tales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Laibrt
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Nikola. Pohádka jako cesta k rozvoji dítěte předškolního věku. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Lenka Tomášková -
Rozvoj hudebnosti předškolního dítěte se zaměřením na přípravnou klavírní hru
Kamila Pospíšilová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte s jednostrannou ztrátou sluchu v mateřské škole
Kamila Vaňkovská -
Rozvoj dítěte v mateřské škole pomocí literárního textu
Eva Schmidtová -
Rozvoj dítěte předškolního a mladšího školního věku
Lucie Smejkalová -
Možnosti propojení výtvarné výchovy a tvůrčího psaní na 1. stupni základní školy
Martina PAŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
9. 7. 2022