Michaela Kišková
Master's thesis
Analýza image města
Image Analysis of the City
Abstract:
Cílem práce bylo analyzovat image města Hlučína a zjistit rozdíly ve vnímání této image u jeho občanů a obyvatelů přilehlého města Ostravy. Analýza byla provedena pomocí metody focus group a dotazování. Díky metodě focus group byly stanoveny otázky k dotazníkům pro jednotlivé obyvatele. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, jak se může lišit image na jedno město občany a návštěvníky. Z výsledků vyplývá …moreAbstract:
The aim of the thesis was to analyze the image of the city of Hlučín and find out the differences in the perception of this image among citizens and inhabitants of the adjoining city of Ostrava. The analysis was performed using the focus group and polling method. The focus group method has been used to provide questionnaires for individual residents. Research has shown how the image of a city can be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117815
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Jana Ostrožná
- Reader: Martina Gecíková
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva