Sarra Chouchane
Bakalářská práce
Doing Business in Tunisia
Podnikání na tuniském trhu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat podnikatelské a investiční prostředí Tuniské republiky a dále popsat, proč tato země může být zajímavá pro investory nebo podnikatele. Nejprve je prozkoumán historický základ a ekonomický rozvoj země. Poté je podnikatelské prostředí v Tunisku analyzováno při využití PEST analýzy. V poslední části jsou představeny podnikatelské a investiční příležitost současně s krátkým …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe the business and investment environment of the Tunisian Republic and further describe why it could be interesting for any probable investors or entrepreneurs. Firstly the historical background and the economic development of the country are examined. Then, the Tunisia's four environments are investigated using the PEST analysis. Lastly, Business and investment opportunities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/79562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2021
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/79562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Doing Business in the United Arab Emirates
Mark Vasilyev -
Doing business in Russia
Alexandra Zimonina -
Doing business in Italy
Giacomo Donini -
Influence of distinctive Japanese culture on doing business for American companies
Olha Moroz -
Doing business in Lithuania
Václav Reischl -
Doing Business in Argentina: Challenges and Opportunities
Matúš Ovšák -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu