Prodej nákladních pneumatik v České republice – Vojtěch Beňuš
Vojtěch Beňuš
Bachelor's thesis
Prodej nákladních pneumatik v České republice
Sale of Commercial Tires in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje trh nákladních pneumatik v České republice se zaměřením na prodejní a marketingové strategie. Průzkumem spolupráce mezi výrobci a distributory a využitím digitálního marketingu se snaží identifikovat možnosti pro zvýšení prodejnosti. Nabízí návrhy pro zlepšení strategií, aby lépe odpovídaly potřebám zákazníků a zvyšovaly konkurenceschopnost na trhu.Abstract:
This bachelor's thesis examines the commercial tire market in the Czech Republic, focusing on sales and marketing strategies. By exploring the collaboration between manufacturers and distributors and the use of digital marketing, it aims to identify opportunities for increasing sales. It offers suggestions for improving strategies to better meet customer needs and enhance market competitiveness.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Petr Průša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beňuš, Vojtěch. Prodej nákladních pneumatik v České republice. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Management / Transport Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
Michal Bartoš