Funkce v historickém vývoji a ve školské praxi – Bc. Michaela SEBJÁNOVÁ
Bc. Michaela SEBJÁNOVÁ
Diplomová práce
Funkce v historickém vývoji a ve školské praxi
Functions - history and school practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá historickým vývojem pojmu funkce a didaktickým zpracováním učiva o funkcích v českých učebnicích pro základní a střední školy od počátku 20. století po současnost. Didaktická část práce je dále věnována metodice výuky funkcí v současné školské matematice a konkrétním ukázkám výuky funkcí na gymnáziu, možnosti využití výpočetní techniky v tématu funkce a náročnějším a aplikačním …víceAbstract:
The master thesis considers the evolution of the concept of function and didactics of function in czech schoolbooks for elementary and secondary schools from the beginning of the 20th century to the present. The didactic part of the work deals with the methodics of function in the present school mathematics and with concrete demonstration of education function in secondary schools, with possible use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2011
Zveřejnit od: 4. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2011
- Vedoucí: Doc. RNDr. Josef Polák, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEBJÁNOVÁ, Michaela. Funkce v historickém vývoji a ve školské praxi. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití programu wxMaxima ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Kryštof PARÁK -
Metodika využití aplikované matematiky ve strojírenských předmětech
Roman Brück -
Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ
Olga MINÁŘOVÁ -
Tvorba aplikace pro výuku matematiky
Matěj Němec -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
Rakouské učebnice matematiky pro vyšší gymnázia
Lucie Vytlačilová -
Učebnice matematiky ve Francii
Iveta Němcová -
Finanční matematika nejen v učebnicích matematiky
Štěpánka STAŇKOVÁ