Bc. Hana Bělík

Master's thesis

Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

Building Customer Loyalty on the Basis of Word of Mouth - Project for Enjoy English, s.r.o.
Abstract:
Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá …more
Abstract:
This thesis consults the importance of the marketing tool of word of mouth (WOM) being the essential tool for building customer loyalty and conveying targeted marketing activities of small enterprises in the service sector. The thesis analyzes relevant attributes of WOM, eWOM and through the practical application of selected analyses, it compares the current state of marketing communication with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bělík, Hana. Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe