Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o. – Bc. Hana Bělík
Bc. Hana Bělík
Master's thesis
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Building Customer Loyalty on the Basis of Word of Mouth - Project for Enjoy English, s.r.o.
Abstract:
Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá …moreAbstract:
This thesis consults the importance of the marketing tool of word of mouth (WOM) being the essential tool for building customer loyalty and conveying targeted marketing activities of small enterprises in the service sector. The thesis analyzes relevant attributes of WOM, eWOM and through the practical application of selected analyses, it compares the current state of marketing communication with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLÍK, Hana. \textit{Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5p92mz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bělík, Hana. Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Vojtěch Khodl -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Jan Dvořáček -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová