Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o. – Bc. Hana Bělík
Bc. Hana Bělík
Diplomová práce
Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Building Customer Loyalty on the Basis of Word of Mouth - Project for Enjoy English, s.r.o.
Anotace:
Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá …víceAbstract:
This thesis consults the importance of the marketing tool of word of mouth (WOM) being the essential tool for building customer loyalty and conveying targeted marketing activities of small enterprises in the service sector. The thesis analyzes relevant attributes of WOM, eWOM and through the practical application of selected analyses, it compares the current state of marketing communication with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚLÍK, Hana. \textit{Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5p92mz/.
Jak správně citovat práci
Bělík, Hana. Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Vojtěch Khodl -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Jan Dvořáček -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová