Bc. Kateřina Polášková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu

Marketing Communication of a Selected TV Show
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu“ – Mise nový domov si klade za cíl popsat způsoby, jakými je možné televizní pořad propagovat. Specificky se zabývá otázkami spojenými se sociálně-ekonomickými tíživými životními situacemi a sociálními problémy lidí, které tento pořad žánru reality show zobrazuje. Teoretická část popisuje především základní charakteristiky …více
Abstract:
This bachelor thesis named „Marketing Communication of Selected Television Show“ – Mission New Home aims to describe the ways in which a TV Show can be promoted. It deals specifically with issues related to the serious social-economic life situations and the social problems of people that this show of a reality TV genre represents. The theoretical part describes the basic characteristics of television …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní