Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny – Klára Marková
Klára Marková
Master's thesis
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Digital marketing - Communication strategy of the company with respect to different age groups
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současnou digitální marketingovou komunikací značky NIVEA, rozdíly v digitální komunikaci s ohledem na rozdílné věkové skupiny a návrhem nové strategie, opírající se o rozhovory se zástupci digitální a mediální agentury. Návrh nové strategie zrcadlí také výsledky průzkumu prováděného pro účely této práce. Teoretická část obsahuje literární rešerše, které poskytují přehled …moreAbstract:
The thesis is engaged in analysis of current marketing digital communication of NIVEA brand and the differences between specific target groups. There are suggested new communication strategy which come out from online research and interview with representatives from digital and media agency. The theoretical part contains literary research which provides comprehensive overview about digital marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78119
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2019
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Kristina Baracová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Klára. \textit{Digital marketing - komunikační strategie firmy s~ohledem na rozdílné věkové skupiny}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/5pgspg/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78119
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna