Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s. – Bc. Alena Větrovcová
Bc. Alena Větrovcová
Master's thesis
Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s.
Customer loyalty development at the Zátiší Catering Group, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl prokázat přínosy budování zákaznické loajality ve vybrané společnosti a zhodnotit efektivitu zapojení jednotlivých zdrojů pro dosažení vyšší zákaznické loajality. Je rozdělena na úvod, teoretickou část, analytickou část a závěr. Teoretická část je věnována marketingu služeb, samotnému řízení vztahů sezákazníky včetně náhledu do jeho historie, popisuje nástroje pro budování …moreAbstract:
This thesis aims to demonstrate the benefits of building customer loyalty in a selected company and review efficiency of particular sources used to achieve greatercustomer patronage. The work is divided into the introductory, theoretical, analytical andconclusion parts. The theoretical part focuses on marketing of services, management of customer relations, including a historical review, describes …moreKeywords
zákaznická loajalita marketing služeb věrnostní programy spokojenost zákazníka budování zákaznických vztahů branding public relation konkurence marketingovéakce net promoter score direct marketing reklama měření zákaznické spokojenosti hodnota zákazníka zákaznická zkušenost finanční benefit marketinová komunikace speciální event gastronomie restaurace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9897/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová