Bc. Alena Větrovcová

Diplomová práce

Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s.

Customer loyalty development at the Zátiší Catering Group, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl prokázat přínosy budování zákaznické loajality ve vybrané společnosti a zhodnotit efektivitu zapojení jednotlivých zdrojů pro dosažení vyšší zákaznické loajality. Je rozdělena na úvod, teoretickou část, analytickou část a závěr. Teoretická část je věnována marketingu služeb, samotnému řízení vztahů sezákazníky včetně náhledu do jeho historie, popisuje nástroje pro budování …více
Abstract:
This thesis aims to demonstrate the benefits of building customer loyalty in a selected company and review efficiency of particular sources used to achieve greatercustomer patronage. The work is divided into the introductory, theoretical, analytical andconclusion parts. The theoretical part focuses on marketing of services, management of customer relations, including a historical review, describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze