Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s. – Bc. Alena Větrovcová
Bc. Alena Větrovcová
Diplomová práce
Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s.
Customer loyalty development at the Zátiší Catering Group, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl prokázat přínosy budování zákaznické loajality ve vybrané společnosti a zhodnotit efektivitu zapojení jednotlivých zdrojů pro dosažení vyšší zákaznické loajality. Je rozdělena na úvod, teoretickou část, analytickou část a závěr. Teoretická část je věnována marketingu služeb, samotnému řízení vztahů sezákazníky včetně náhledu do jeho historie, popisuje nástroje pro budování …víceAbstract:
This thesis aims to demonstrate the benefits of building customer loyalty in a selected company and review efficiency of particular sources used to achieve greatercustomer patronage. The work is divided into the introductory, theoretical, analytical andconclusion parts. The theoretical part focuses on marketing of services, management of customer relations, including a historical review, describes …víceKlíčová slova
zákaznická loajalita marketing služeb věrnostní programy spokojenost zákazníka budování zákaznických vztahů branding public relation konkurence marketingovéakce net promoter score direct marketing reklama měření zákaznické spokojenosti hodnota zákazníka zákaznická zkušenost finanční benefit marketinová komunikace speciální event gastronomie restaurace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9897/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VĚTROVCOVÁ, Alena. \textit{Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5pl9om/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová