Kateřina Szerudová

Bachelor's thesis

Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl

Abstract:
Idea této práce vznikla z tvrzení, které říká, že filmový VFX výtvarník může během půl roku lehce přejít k tvorbě v herním průmyslu. Cílem je komparace filmových a real-time efektů za pomocí informací získaných od profesionálů jako Boris Masník, Lukas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette a mnoho dalších. Jde nejen o vymezení rozdílů v přístupu k efektu jako takovému, ale i k celému …more
Abstract:
The idea of this thesis arose from a general statement that a VFX film artist can easily transition into game industry in half a year. The goal is to compare film and and real-time effects by using information from industry proffessionals such as: Boris Masník, Lu-kas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette and many others. It is not only about defining the differences in the approach …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: ak. mal. Boris Masník

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Szerudová, Kateřina. Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Visual Effects

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.