Andrea Šantrůčková

Bachelor's thesis

Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi

Analysis of the preference of local brand in the global market with Czech consumers - a case study on the brand pietro filipi
Abstract:
V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část …more
Abstract:
The first part of my thesis addresses the issue of consumer preference and the degree to which it may be influenced by brand names. I researched this question from the global perspective, i.e. the way thing work worldwide. The second part focuses on the Czech consumer. The aim of the thesis is to determine the level to which Czech consumers are affected by awareness of Czech brands. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40569

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management