Andrea Šantrůčková

Bakalářská práce

Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi

Analysis of the preference of local brand in the global market with Czech consumers - a case study on the brand pietro filipi
Anotace:
V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část …více
Abstract:
The first part of my thesis addresses the issue of consumer preference and the degree to which it may be influenced by brand names. I researched this question from the global perspective, i.e. the way thing work worldwide. The second part focuses on the Czech consumer. The aim of the thesis is to determine the level to which Czech consumers are affected by awareness of Czech brands. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40569

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma