Marketingová komunikace ve firmě SPS electronic CZ s. r. o. – Bc. Petra Ašenbrenerová
Bc. Petra Ašenbrenerová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve firmě SPS electronic CZ s. r. o.
Marketing Communication in Company SPS electronic CZ s. r. o.
Anotace:
Tato práce je věnována propagaci společnosti SPS electronic CZ s. r. o. Práce se zabývá popisem marketingu, jednotlivých složek marketingového mixu a situační analýzou. V aplikační části je na základě teoretických poznatků provedena situační analýza a zhodnocení marketingové komunikace společnosti SPS electronic CZ s. r. o.Abstract:
This work deals with a promotion of company SPS electronic CZ s. r. o. The work describes marketing, particular parts of marketing mix and situation analysis. In application part there is implemented the situation analysis based on the theoretic pieces of knowledge and evaluation of marketing communication in company SPS electronic CZ s. r. o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ašenbrenerová, Petra. Marketingová komunikace ve firmě SPS electronic CZ s. r. o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová