Dialogické vyučovanie na hodinách dejepisu na príklade totalitných režimov – Mgr. Romana Pleslová
Mgr. Romana Pleslová
Master's thesis
Dialogické vyučovanie na hodinách dejepisu na príklade totalitných režimov
Dialogic teaching methods in history classes on the example of totalitarian regimes
Abstract:
The diploma thesis presents possibility of teaching about totalitarian regimes in history classes at elementary school through dialogical teaching. The author deals with the proposals for the preparation of lessons and with presentation of their realization.Abstract:
Magisterská diplomová práca predstavuje možnosť vyučovania o totalitných režimoch na hodinách dejepisu na základnej škole prostredníctvom dialogického vyučovania. Autorka sa v práci venuje návrhom na prípravu vyučovacích hodín, ako aj ukážkami z ich realizácie.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/da9nj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2019
- Vedúci: Mgr. Denisa Nečasová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Němec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in History
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.