Analýza marketingového mixu malé obce – Soňa Klodová
Soňa Klodová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu malé obce
Analysis of Marketing Mix of Small Municipality
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu malé obce. Marketing měst a obcí je v dnešní době uplatňován čím dál více a je velmi aktuální.Pro svůj výzkum jsem vybrala metodu osobního dotazování. Následně jsem zkoumala, jak marketingové aktivity obce vnímají její občané starší 18 let. Díky zjištěným výsledkům jsem současný stav marketingového mixu zhodnotila a určila problémové …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I pursue analysis of marketing mix of a small municipality. Marketing of cities and municipalities is now being exerted more and more and it is very actual.For my research, I chose the method of personal questioning. Then I examined, how citizens older than 18 apperceive the marketing activities of the municipality. Thanks to realized findings, I reviewed current marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80458
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva