Lukáš Holenda

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Měšťanského pivovaru Havlíčkův Brod, a.s. na domácím a zahraničních trzích

The Marketing Strategy of Měšťanský Pivovar Havlíčkův Brod, A.S. on the Czech and Foreign Marketplaces
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou strategii daného pivovaru, zároveň ale i navrhnout případná zlepšení pro marketing. Vedle toho je práce zaměřena na situaci v zahraničí, zhodnocení aktuálního stavu a vyhodnocení dalších možností.
Abstract:
The main goal of this thesis is to describe the marketing strategy of the particular brewery, but also to suggest improvements for marketing. Apart from this, the thesis is focused on the situation in foreign countries, evaluation of the actual state and review of another possibilities.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedúci: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Iva Lechanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40834

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod