Koncept regionálních značek produktů jako nástroj podpory cestovního ruchu – Klára Švecová
Klára Švecová
Bachelor's thesis
Koncept regionálních značek produktů jako nástroj podpory cestovního ruchu
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření stezky v regionu Hané propojující výrobce, jejichž výrobky jsou certifikované regionální značkou. První část je věnovaná obecné teorii cestovního ruchu a seznámení s příklady regionálních značek. V části druhé dochází k porovnání již existujících turistických stezek a zmapování stavu výrobců. Získané informace jsou dále implementovány do následného návrhu turistické …viacAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the creation of a tourist trail in Haná region, that connects producers whose products are certified by regional brand. The first part is dedicated to the general theory of tourism and familiarization with examples of regional brands. In the second part, there is a comparison of already existing tourist trails and a more detailed view of certified producers in Haná …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Vojtěch Beran
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švecová, Klára. Koncept regionálních značek produktů jako nástroj podpory cestovního ruchu. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
International Economic Relations / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Turistický produkt - Aktivní dovolená (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Petra Tlustošová -
Lázeňství jako turistický produkt (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Eva Ševčíková -
Krkonošská pivní stezka a její vliv na cestovní ruch v Krkonoších
Nikola MAREČKOVÁ -
Gastronomický cestovní ruch - Potenciál pivního cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
Lukáš Kulhánek
Názov
Vložil
Vložené
Práva