Nikola Klimešová
Master's thesis
Repositioning of the Brand Frisco
Repositioning značky Frisco
Abstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat důvody pro a zhodnotit výsledky nedávného repositioningu značky Frisco, jež proběhl v roce 2013. V teoretické části práce jsou analyzovány klasické teorie značky společně s poměrně novou teorií tzv. "Archetypů značky". V praktické části práce je na základě výzkumu spotřebitelů, vývoje trhu, historie značky a analýzy společnosti Plzeňský Prazdroj navržena SWOT analýza …moreAbstract:
The main goal of the master's thesis is to find reasons for and assess the results of recent repositioning of the brand Frisco conducted in 2013. In the theoretical part, main brand theories are analyzed together with a recent theory of so-called "Brand Archetypes". In the practical part, based on own consumer survey, market trends, brand history and company research, a brand SWOT analyses is conducted …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43563
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2014
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Tisovski
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Český trh s uměním 2016-2021
Štěpán Horák -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Český a švédský trh s literaturou pro děti a mládež na počátku 21. století
Dana Paděrová -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Trh s uměním v České republice
Lucie Bočková -
Dopady politiky Green Deal na český trh s elektřinou
Adam Stareček -
Český trh s diabetickými pomůckami
Martin-Alexej Toniolo -
Použití netradičních kmenů kvasinek v pivovarské praxi
Jakub Ušák