Viktoriya Torlyuk
Bakalářská práce
Impact of a product recall
Abstract:
During the past decade, the number of product recalls have significantly increased, resulting in an increase in expenses for both the consumer and companies. Companies are faced not only with negative implications of their short term performance (e.g. sales) but also with long-term marketing measures such as brand image, brand perception and attitude. As a result, companies should know how to plan …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva