Ing. Petr Pavlas

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer Relationship Management and Value Creation and Value Added Product
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Je rozdělena do třech kapitol. První kapitola je věnována vzniku a vývoji řízení vztahů se zákazníky od historického počátku až do současnosti. Druhá kapitola je již zaměřena na konkrétní společnost a popisuje, jak firma aplikuje tuto marketingovou strategii v praxi. Třetí kapitola analyzuje za pomocí analýzy SWOT současný stav CRM ve společnosti …more
Abstract:
This work is focused on customer relationship management. It is split into three chapters. First chapter is devoted to the creation and development of customer relationship management from the historical beginnings to the present. The second chapter is focused on a specific company, and describes how the company applies this marketing strategy in practice. The third chapter analyzes the use of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Zdeněk Čapek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS