Implementace algoritmů pro zpracování 2D mapy herní strategie v prostředí Unity – František Kubálek
František Kubálek
Bakalářská práce
Implementace algoritmů pro zpracování 2D mapy herní strategie v prostředí Unity
Implementation of Algorithms for Processing 2D Maps of Game Strategy in Unity
Anotace:
Cílem práce je v prostředí Unity provést návrh a implementaci vhodných algoritmů zjišťující oblasti těžební lokace v 2D-mapě herní strategie 'Mine World'. Součástí práce je porovnání složitosti těchto implementovaných algoritmů, ale také diskuse nad zvolenými datovými strukturami. V práci bude navíc dle možností provedena implementace algoritmů hledání žil a těžby zohledňující finanční náklady na prováděné …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.