Lucie Zlá
Bakalářská práce
Propagační program vybrané společnosti
Promotional Scheme of Selected Company
Anotace:
V předložené práci na téma „Propagační program vybrané společnosti“ je zpracován přehled používaných propagačních prostředků vybrané firmy a jsou navrženy některé možné návrhy změn v oblasti propagace. Praktická část zahrnuje podrobný rozbor výše zmiňovaných reklamních prostředků a jejich následné zhodnocení. Jsou vyčísleny výdaje na celkovou propagaci za poslední 4 roky a na základě teoretických zkušeností …víceAbstract:
The theme of the work presented is "Promotional programme of a chosen company”. It includes an outline of promotional tools used by the chosen company and there are also some possible changes in the company’s promotion proposed. The practical part includes a detailed analysis of the above-mentioned means of advertising, and their subsequent evaluation. There are total costs of the company’s promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/75832
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Jiří Hegár
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Propagační program vybrané společnosti
Renáta Jopková -
Propagační program vybrané společnosti
Adam Bařinka -
Propagační program vybrané společnosti
Renáta Jopková -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
Mohamed Atwy -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková