Use of electronic marketplace for selling equestrian accessories and jewellery – Anna Iukliaeva
Anna Iukliaeva
Bakalářská práce
Use of electronic marketplace for selling equestrian accessories and jewellery
Abstract:
This study presents a literature review on electronic platforms, their description and advantages and disadvantages of using.Nowadays electronic platforms become more and more popular. Many people are highly interested in information about the goods or services that they would like to buy. Electronic platforms offer the possibility for buyers to compare much more products and prizes and make more economic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IUKLIAEVA, Anna. \textit{Use of electronic marketplace for selling equestrian accessories and jewellery}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5r0z2m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Commerce Development in China
Pengcheng Ma -
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Trademark infringement and secondary liability for counterfeit goods with the special focus on the fashion trade in online market places
Ekaterina KAPUSTINA -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Experimentální měření diskriminace na českých online trzích
Monika Cíková -
Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company
Regina Mingazova
Název
Vložil
Vloženo
Práva