Vnímání školního prostředí žáky 1. stupně základní školy – Bc. Petr Zaplatílek
Bc. Petr Zaplatílek
Bakalářská práce
Vnímání školního prostředí žáky 1. stupně základní školy
Pupils' perception of the school environment on the first grade of primary school
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Vnímání školního prostředí žáky prvního stupně základní školy“ je popis a analýza prostředí školy a jeho vlivů na žáky prvního stupně. První část je zaměřena na teoretické vymezení pojmů školní prostředí, školní a třídní klima s přiblížením na faktory, které prostředí školy utváří a mají na žáky vliv. Druhá část pojednává o samotném výzkumu na konkrétní škole s využitím …víceAbstract:
Subject of Bachelor thesis „The Perception of the school environment by pupils of the first grades of elementary school" is a description and analysis of the school environment and its effects on the pupils of the first grade. The first part is focused on theoretical definition of the concepts of the school environment, school and classroom climate with the zooming in on the factors that the school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y8dxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Spokojenost žáků středních škol se sociálním klimatem školní třídy
Pavla Kopecká -
Spokojenost žáků 2. stupně základní školy s klimatem při výuce cizího jazyka
Renata Michalíková -
Volba další vzdělávací dráhy žáků základní školy, se zaměřením na spokojenost se zvolenou střední školou a oborem
Pavla JAVŮRKOVÁ -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová