Bc. Pavlína Mašková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.

Proposal of marketing strategy of company T&MM CZ s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou součastné situace a volbou marketingové strategie. V první části vymezuji teoretické znalosti z oblasti marketingu, následuje další část práce, která je věnována součastnému stavu firmy a jejím postavením na trhu. V poslední části dochází k samotnému návrhu nové marketingové strategie.
Abstract:
This thesis analyzes the situation and presents the choice of marketing strategy. In the first part, which is used a theoretical knowledge of marketing. Following chapter deals with the current situation of the company and its position on the market. In the last part of this work is designed a new marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lucie Hynčicová
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting