Bc. Pavlína Mašková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.

Proposal of marketing strategy of company T&MM CZ s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou součastné situace a volbou marketingové strategie. V první části vymezuji teoretické znalosti z oblasti marketingu, následuje další část práce, která je věnována součastnému stavu firmy a jejím postavením na trhu. V poslední části dochází k samotnému návrhu nové marketingové strategie.
Abstract:
This thesis analyzes the situation and presents the choice of marketing strategy. In the first part, which is used a theoretical knowledge of marketing. Following chapter deals with the current situation of the company and its position on the market. In the last part of this work is designed a new marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Lucie Hynčicová
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting