American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach – Kamila Pomykalová
Kamila Pomykalová
Bakalářská práce
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje primárně na jazyk a lingvistické prostředky používané v reklamě tří vybraných amerických mobilních operátorů: AT&T, Verizon a T-Mobile. Teoretická část popisuje marketing, reklamu a reklamu v médiích. Dále popisuje vizuální stránku reklamy. Analýza sleduje použití vybraných lingvistických prostředků jednotlivými operátory a jejich účel při oslovení zákazníků. Rovněž …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses primarily on the language and linguistic devices used in the advertisements of three selected American mobile operators: AT&T, Verizon and T-Mobile. The theoretical part of this thesis describes marketing, advertising and advertising in media. Furthermore, it describes the visual side of advertising. The analysis follows the use of the selected linguistic devices by individual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Drábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POMYKALOVÁ, Kamila. \textit{American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach} [online]. Zlín, 2021 [cit. 2023-10-03]. Dostupné z: https://theses.cz/id/5rjw0g/. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. Vedoucí práce Mgr. Lenka Drábková, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Pomykalová, Kamila. American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová