Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY – Bc. Kristýna Zelenková
Bc. Kristýna Zelenková
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY
Research Techniques of Customerś Content, Identification their Needs, Requirements, Anticipations and the Way its Aplications on specifications of Trades Control
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY“ analyzuje metody měření spokojenosti zákazníků ve společnosti DHL Express. Teoretická část vymezuje pojmy bakalářské práce, všeobecně vysvětluje jednotlivé metody výzkumu a následnou aplikaci výsledků do praxe. Praktická …moreAbstract:
The topic of the thesis is Research techniques of customer´s content, identification their needs, requirements, anticipation and the way its application in specifications of trade control. It analyzes the methods of measuring the satisfaction of customers in DHL Express Company. The theoretical part defines concepts of the thesis, clarifies the methods of the research and the subsequent application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mn1u9/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 11. 2008
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELENKOVÁ, Kristýna. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/5rmyt9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová