Bc. Kristýna Zelenková

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY

Research Techniques of Customerś Content, Identification their Needs, Requirements, Anticipations and the Way its Aplications on specifications of Trades Control
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY“ analyzuje metody měření spokojenosti zákazníků ve společnosti DHL Express. Teoretická část vymezuje pojmy bakalářské práce, všeobecně vysvětluje jednotlivé metody výzkumu a následnou aplikaci výsledků do praxe. Praktická …more
Abstract:
The topic of the thesis is Research techniques of customer´s content, identification their needs, requirements, anticipation and the way its application in specifications of trade control. It analyzes the methods of measuring the satisfaction of customers in DHL Express Company. The theoretical part defines concepts of the thesis, clarifies the methods of the research and the subsequent application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 11. 2008
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní