Bc. Martina Vatrtová

Master's thesis

Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu

Chování spotřebitele na trhu udržitelného oděvního průmyslu
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu udržitelného oděvního průmyslu. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které působí na spotřebitele při nákupu oblečení. K získání primárních dat bylo využito dotazníkového šetření. Na vyhodnocování hypotéz byl použit Pearsonův chí-kvadrát test a k potřebám segmentace spotřebitelů shluková analýza. K naplnění cíle práce bylo také třeba rozebrat …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in the market of sustainable clothing industry. The main goal of this work was to identify the factors that affect the consumer when buying clothes. A questionnaire survey was used to obtain primary data. Pearson's chi-squared test was used to assess statistical hypotheses and cluster analysis was used for consumer segmentation. In order to fulfil the …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá chovaním spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu. Cieľom práce bolo identifikovať faktory, ktoré pôsobia na spotrebiteľa pri nákupe oblečenia. K získaniu primárnych dát bolo využité dotazníkové šetrenie. Na vyhodnocovanie hypotéz bol použitý Pearsonov chí-kvadrát test a k potrebám segmentácie spotrebiteľov zhluková analýza. K naplneniu cieľa práce bolo tiež potrebné …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics