Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s. – Bc. Iva ADAMÍČKOVÁ
Bc. Iva ADAMÍČKOVÁ
Diplomová práce
Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s.
Code of Conduct and proposal of implementation in the company CENTR GROUP, a. s.
Anotace:
V diplomové práci je zpracován projekt vytvoření etického kodexu a jeho implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy etika a morálka, podnikatelská etika, etické požadavky na pracovníky soukromých bezpečnostních služeb, etický kodex jako nástroj podnikatelské etiky a zásady implementace v podniku. Praktická část je zaměřena na analýzu etiky ve firmě CENTR GROUP …víceAbstract:
The thesis is the project of creating a code of ethics and its implementation in the company CENTR GROUP, Inc. The theoretical part explains the concepts of ethics and morality, business ethics, ethical requirements for employees of private security services, code of ethics as a tool of business ethics and principles of implementation in the company. The practical part focuses on the analysis of ethics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
15178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍČKOVÁ, Iva. Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 08. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání etiky a morálky ve společnosti 100% rework s.r.o. a její společenská odpovědnost vůči regionu
Renáta Hořáková -
Vývoj etiky v Atlanto-americké civilizaci od Sokrata do A. K. Sena
Eliška Sýkorová -
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.
Miroslav Kuchařík -
Markertingová strategie vybrané firmy
Marcela Jarkovská -
Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna
Michal Koch -
Specifika řízení rodinné firmy a jejich uplatnění v praxi
Zuzana Závětová -
Součinnost soukromých bezpečnostních služeb se službami Policie ČR
David Cibula