Značka propagující Palestinskou kulturu – Kristýna ONALLAH
Kristýna ONALLAH
Bakalářská práce
Značka propagující Palestinskou kulturu
A brand promoting Palestinian culture
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces vytváření značky Zaytoon. Její filozofie vychází z izraelskopalestinského konfliktu, kdy se hlavním bodem brandu stává devastace olivovníků. V rámci práce byly vytvořené rešerše jiných značek, založených na podobném tématu, a rozbor historického kontextu. Účelem bakalářské práce je propojit kultury pomocí designu a vytvořit ucelenou značku bourající předsudky …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the process of creation of the Zaytoon brand. The brand's philosophy is based on the Israeli-Palestinian conflict where the devastation of olive trees becomes the main point of the brand. Part of the work was also based on research of other brands which were created based on a similar topic. Important part of this thesis is also analysis of the historical context. Aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONALLAH, Kristýna. Značka propagující Palestinskou kulturu. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I