Kristýna ONALLAH

Bakalářská práce

Značka propagující Palestinskou kulturu

A brand promoting Palestinian culture
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces vytváření značky Zaytoon. Její filozofie vychází z izraelsko­palestinského konfliktu, kdy se hlavním bodem brandu stává devastace olivovníků. V rámci práce byly vytvořené rešerše jiných značek, založených na podobném tématu, a rozbor historického kontextu. Účelem bakalářské práce je propojit kultury pomocí designu a vytvořit ucelenou značku bourající předsudky …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the process of creation of the Zaytoon brand. The brand's philosophy is based on the Israeli-Palestinian conflict where the devastation of olive trees becomes the main point of the brand. Part of the work was also based on research of other brands which were created based on a similar topic. Important part of this thesis is also analysis of the historical context. Aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONALLAH, Kristýna. Značka propagující Palestinskou kulturu. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I

Práce na příbuzné téma