Česko-švýcarské obchodní vztahy – Kateřina Pozlerová
Kateřina Pozlerová
Bachelor's thesis
Česko-švýcarské obchodní vztahy
Czech-Swiss trade relations
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozbor obchodních vztahů mezi Českou republikou a Švýcarskem. Dílčími cíli jsou také analýza pozice Švýcarska vůči EU a představení kulturních a obchodních specifik Švýcarska. První kapitola charakterizuje Švýcarskou konfederaci jak z obecného, tak z ekonomického hlediska. Druhá kapitola se věnuje bilaterálním vztahům Švýcarska a Evropské unie. Třetí kapitola představuje …viacAbstract:
The main goal of the thesis is to analyze trade relations between the Czech republic and Switzerland. The thesis also includes analysis of the Swiss attitude towards the European union and presents cultural and trade specifics of Switzerland. The first chapter characterizes Switzerland in general and economically. The second chapter deals with bilateral relations between Switzerland and the European …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Františka Müllerová
- Oponent: Martin Stejskal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vietnamese-Czech and Czech-Vietnamese Cultural Standards in Business Negotiations
Veronika Nguyenová -
Kulturní rozdíly České republiky a Spojených arabských emirátů a jejich dopad na mezinárodní obchod
Kristýna Donátová -
Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michaela Stromková -
Kulturní specifika a jejich vliv na mezinárodní obchod Indie
Nicola Sandhu Timpelová -
Kulturní a sociální rozdíly mezi Japonskem a Českou republikou a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michal Podroužek -
Obchodní a kulturní zvláštnosti Spojených arabských emirátů a jejich vliv na mezinárodní obchod
Lucie Batorková -
Vliv spotřebitelských preferencí na přeshraniční obchod
Polina Avdeeva -
Genderová problematika v mezinárodním obchod a její konkrétní projevy v podnikovém prostředí
Karolíne Al-Eraidiová