Lucie Tomášková

Master's thesis

Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School

Evaluation of the marketing mix in a language school Caledonian School
Abstract:
Tato diplomová práce se orientuje na zhodnocení stávajícího marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School a v případě nalezení mezer navržení možných řešení. Celá práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí: teoretickou, praktickou a hodnotící část. V první části je uvedena historie marketingového mixu, zvláštnosti marketingu v oblasti služeb, strategické marketingové plánování a …more
Abstract:
This thesis focuses on the assessment of the marketing mix in a language school Caledonian School. If there are some loopholes I will try to suggest possible solutions. The thesis is divided into three consecutive parts: theoretical, practical and evaluation part. The first part focuses on the history of the marketing mix, marketing in a special services, strategic marketing planning and a detailed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Leoš Vosol

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21382