Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School – Lucie Tomášková
Lucie Tomášková
Master's thesis
Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School
Evaluation of the marketing mix in a language school Caledonian School
Anotácia:
Tato diplomová práce se orientuje na zhodnocení stávajícího marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School a v případě nalezení mezer navržení možných řešení. Celá práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí: teoretickou, praktickou a hodnotící část. V první části je uvedena historie marketingového mixu, zvláštnosti marketingu v oblasti služeb, strategické marketingové plánování a …viacAbstract:
This thesis focuses on the assessment of the marketing mix in a language school Caledonian School. If there are some loopholes I will try to suggest possible solutions. The thesis is divided into three consecutive parts: theoretical, practical and evaluation part. The first part focuses on the history of the marketing mix, marketing in a special services, strategic marketing planning and a detailed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21382
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Leoš Vosol
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková