Lucie Tomášková

Master's thesis

Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School

Evaluation of the marketing mix in a language school Caledonian School
Anotácia:
Tato diplomová práce se orientuje na zhodnocení stávajícího marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School a v případě nalezení mezer navržení možných řešení. Celá práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí: teoretickou, praktickou a hodnotící část. V první části je uvedena historie marketingového mixu, zvláštnosti marketingu v oblasti služeb, strategické marketingové plánování a …viac
Abstract:
This thesis focuses on the assessment of the marketing mix in a language school Caledonian School. If there are some loopholes I will try to suggest possible solutions. The thesis is divided into three consecutive parts: theoretical, practical and evaluation part. The first part focuses on the history of the marketing mix, marketing in a special services, strategic marketing planning and a detailed …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Leoš Vosol

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21382