Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy – Jitka Hradská
Jitka Hradská
Bakalářská práce
Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy
Kindergarten Teachers' Views on Age-Heterogeneous and Homogeneous Classes
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní uspořádaní tříd. Teoretická část se věnuje charakteristice obou typů tříd a popisuje výhody a nevýhody jednotlivých tříd. Dále se zabývá pedagogickou činností v heterogenních a homogenních třídách. Praktická část představuje výzkum, který byl realizován …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the bachelor thesis is to find out the opinions of kindergarten teachers on age heterogeneous and homogeneous classroom arrangement. The theoretical part is devoted to the characteristics of both types of classrooms and describes the advantages and disadvantages of each classroom. It also discusses pedagogical activities in heterogeneous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hradská, Jitka. Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Věkově heterogenní složení tříd perspektivou učitelů mateřských škol
Nikola Velebová -
Věkově heterogenní a homogenní třídy v mateřské škole
Kateřina Šťastníková -
Logopedická prevence v mateřské škole u dětí předškolního věku s povinnou školní docházkou ve věkově homogenní a heterogenní třídě
Kristýna ŠUSTOVÁ -
Plánování vzdělávací nabídky pro věkově heterogenní třídu mateřské školy
Lucie Šišáková -
Hudební činnosti ve věkově heterogenní třídě mateřské školy
Eliška KÁZECKÁ -
Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy
Terezie Rektoříková -
Výtvarné činnosti v mateřské škole ve třídě věkově heterogenní
Simona KLABOCHOVÁ -
Samostatnost dětí ve věkově heterogenní třídě
Petra BIALASOVÁ