Jitka Hradská

Bakalářská práce

Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy

Kindergarten Teachers' Views on Age-Heterogeneous and Homogeneous Classes
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní uspořádaní tříd. Teoretická část se věnuje charakteristice obou typů tříd a popisuje výhody a nevýhody jednotlivých tříd. Dále se zabývá pedagogickou činností v heterogenních a homogenních třídách. Praktická část představuje výzkum, který byl realizován …více
Abstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the bachelor thesis is to find out the opinions of kindergarten teachers on age heterogeneous and homogeneous classroom arrangement. The theoretical part is devoted to the characteristics of both types of classrooms and describes the advantages and disadvantages of each classroom. It also discusses pedagogical activities in heterogeneous …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Barbora Tallová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hradská, Jitka. Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe